11 Mart 2015 Çarşamba

8 Mart Alış Verişim !

Merhaba kızlar ! Bugün sizlere 8 Mart alış verişimi anlatmak istiyorum. Bir kaç gündür yazdım, yazacağım demekten bu postuma bir türlü fırsat gelmedi. Sonunda başlıyorum. Bu alış verişi aslında bir gün de yapmadım. Üç günün toplamı duruyor. Bana göre yeterli ama size göre az gelebilir. :) Unutmadan şu konuya da değinmek istiyorum. Ülke durumundan mıdır bilinmez ama geçen sene ile bu sene arasında dağlar kadar fark olduğunu söylemeliyim. Geçen sene 60 liraya 20 parça şey alırken, ( yüz temizleme jeli, toniği, kremi, serumu, el kremi, ayak kremi, vücut losyonu, ruj, parfüm, allık ...vs ) bu sene 70 lira verdim ve gördüğünüz ürünleri alabildim.
Karşıyaka Çarşıyı İzmir de oturup bilmeyen yoktur her halde. Çarşıda ki X Parfümeri'nin methini size çok yaptım (isim vermek istemedim ama önceki yazılarımdan bilirsiniz) . Geçen sene her ama abartısız her üründe indirim varken, bu sene belli markalarda sayılı ürünlerde vardı. Bir de insanı salak yerine koyar gibi her ürün demiyorlar mı beni çileden çıkartıyorlar. Yaşadığım bir başka olay ise genelde tüm satıcılarda olup, onlara karşı güvenimin azalmasına neden olan durum. Anlatıyorum :
Girmişim X parfümeriye bakıyorum etrafta ne var diye. Ruj alacağım hevesli hevesli gezerken, yüzleri pudraya fondötene doymuş, asık suratları ve bilmişlikleri ile havalı havalı stand başında bekleyen kızlardan biri '' Buyur ne bakmıştın ? '' dedi. Hiç tavrımı bozmadım gayet normal bir şekilde ''ruj alacaktım da bakıyorum indirime. '' dedim. Gayet bunalmış bir tavırla '' Alix Avien standın da hepsi indirimde, gel bakalım.'' dedi. Onayı verdim, rujlara bakmaya başladım. Standlar ise şöyle ruj kısmını 3'e ayırmışlar her biri farklı koleksiyona ait. Hepsinin fiyatları birbirinden farklı. Sordum ''Ne kadar bunlar ? '' dedim içlerinden birini seçerek. ''11 lira canım hepsi tüm bunlar ( eli 3 seriye de  dokunarak yani tüm rujları göstererek.) indirim de zaten. '' dedi. Hepsi mi dememle başını tekrar onayladı. Annem de benim gibi durumu çakarak o zaman seçmeye başlayalım dedik ve başladık. Birinci seriden alırken elime 2. seriden de ruj aldım. Kasaya doğru giderken 33 lira olacak üç ruj, başka yerden de bakarız dememle bayan arkamdan koşup '' Hanım efendi elinizdeki rujların hepsi 11 lira değil 2.seriden olanı 14 lira .'' demez mi ? Nasıl sinir oldum anlatamam sizlere aldım kadının eline fırlatır gibi verdim. Tabi annem kadına söylendi bayan hiçbir şey demeden, aldı rujları eline koydu. Daha sonra Golden Rose standına gittik. Annemin favori ruju vardır. Çıktığı günden beri kullanır, adını sanını iyi bilir. Perfect Shine Lipstick serisinden 223 numarası. Annem nereye giderse gitsin o ruju görse hemen tanır. Kıza sorduk tester varmı diye hemen çıkardı, elimize sürdü. Diyalog aynen böyle devam etti.
Annem :'' Ay bu ne kadar pembe, bu ruj değil yanlış verdiniz galiba bana.'' dedi
Satıcı: '' Hayır hanımefendi, bu istediğiniz.''
Annem ambalajı tarif edip, koleksiyon ismi verir. .
Satıcı:'' Bence yanlış biliyorsunuz, ben kaç yıldır buradayım ve bu seride değişmedi.'' dedi.
Annem: '' Neden satış yapmadığınız belli oldu, okumayanları buraya aldıkları için'' der ve eliyle gösterir standı, meğersem bize Normal Golden Rose Lipstick ten bambaşka bir numara göstermiş.
Annemle nasıl sinir olduk anlatamayız. Ya sen isim yapmışın, çarşı da  Gratis'e kafa tutuyorsun, ne demek bu saçmalıklar ! Güven kalmıyor. İnsan gidip alış veriş yapasınız gelmiyor. Bana veriyor gerçek normal fiyatı 15 liralık ruju ''indirimde hemde 15 lira'' diye yutturmaya çalışıyor. Biz müşterileri ne zannediyorlar anlamıyorum. Kadınlar günü diye alış verişe saldırmış olabiliriz ama bu bizim, saf salak olduğumuz anlamına gelmez.
Diğer başka bir konu ise buradan çıkıp, karşısındaki ''Rossman'' a gittik. Bir bayan görevliye farı gösterip stokta kalıp kalmadığını sordu. Görevli gelip arkadaşına tam soracak iken arkadaşı '' yok de fazla kalmadı bize kalmaz, yok de '' dedi. Kız arkasını dönüp elimiz de yok hanım efendi dedi. Rossman'ı çok ama çok sever evime ürünlerini doldurup gayet överim ama bu yaptıkları, müşteriyi kendinden uzaklaştırmaktan başka bir şey değil.

Evet böyle olay yaşadık bir günde güzel sinirlendik. Sonra soluğu Gratis'te aldık. Güzel cicileri kaptık. Gratiste sevdiğim ve takdir etmek istediğim bir olay ise, aldık ürün kalmadı bayana soruyoruz, bayan yarın gelmemizi bugünlük bittiğini söylüyor. Bize böyle haber vermeleri çok ama çok hoşuma gitti. Teşekkürler Gratis ! Gratis demişken her zaman ki gibi kendi yeteneğimi de konuşturup, bir çok  kişiye de yardım ettim. O zaman aldıklarıma gelelim !


Crochet Parfüm


Kokusunu, kalıcılığını ve yapısını çok severek kullanıyorum. Şişe şişe alıyoruz annemle. Fiyatı da çok uygun. Detaylı yazı gelecek !
Normal fiyatı 12-13 lira.
İndirimli: 9 lira


Rexona (48 Saat ) Deodorant


Bu fotoğrafı bulmak çok zor olsa da, alıp kullandığım için çok ama çok memnunum.48 saat kalıcılığı yok gün içince anca yetiyor size. Küçük boyunu daha kullanmadım. Detaylı yazı gelecek !
Fiyatı : 9.50 lira

Essence Maskaralar


Aldığım günden beri annemle ayıla bayıla kullandığım maskara. Böyle bir hacim hiç bir yerde görülmedi. Kullanıp pişman olmadığımdan. Detaylı yazı gelecek !

İndirimsiz aldım. 8.50 lira



Renkli maskara almak hep istedim ama bulamadım. Fırsatı değerlendirip aldım.
Normal fiyatı : 11 lira
İndirimli: 6.50 lira

Wet n Wild Far Paleti

Almak istediğim ama indirimi beklediğim bir palet. Annemle resmen aşık olduk.
Detaylı yazı gelecek !
Normal fiyatı : 19.50 lira
İndirimli :11 lira

Essence Ruj (Satin)

Kapak rengi beni benden alsa da gerçek rengi aynı olmadığı hayal kırıklığına uğradım.
Detaylı yazı gelecek !
Normal fiyatı : 7.25  lira
İndirimli: 4.50 lira

Wet n Wild Ruj


Abartısı olmayan ama güzel bir ruj.Detaylı yazı gelecek !
İndirimsiz aldık : 6.50 lira

Neutrogena 4 Saatte Sivilce Kurutucu


Faydasını zamanla göreceğimi düşündüğüm jel.
Detaylı yazı gelecek ! (Gratis dışında aldım)
 Normal fiyatı : 11-15 lira
İndirimli:5.45 lira

Neutrogena Temizleme Sütü 


İçinde yağ bulundurmadığı için favorim oldu fakat aman aman başarılı değil.
Detaylı yazı gelecek ! (Gratis Dışında)
Normal fiyatı: 18 lira
İndirimli: 6.25 lira
Evet, aldıklarım bu kadar. Bir kaç parça daha aldım onları eklemedim. Kendinize güzel bakın öptüm ! -.-

14 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım benim, indirim zamanlarına bayılıyorum ;) <3

    YanıtlaSil
  2. sağol tatlım benim -.- bende bayılıyorum sormaaa <3

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım dediğin gibi bende daha az ürün aldım ama geçen sene daha çok ürün almıştım.indirim dedikleri ürün normalde 13 liraysa indrimsiz halini 17-18 gösterip "13e" indirdiğini de gördüm :) ama yinede indirim adı altında aldık yine dayanamayıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim sen de güle güle kullan cicilerini :) valla yapıyorlar, daha neleri var da söylenmiyor burada :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan indirimi kaçırdım bu defa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim :) üzülme dün gördüm indirimin bir kısmı devam ediyordu. :)

      Sil
  5. Güle güle kullan cnm, güzel ürünler almışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güzelim benim :)

      Sil
  6. çok makyaj yapma dozunda tanımıyorum ama makyajsızda güzelsindir=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuz için çok teşekkür ederim ^^ nasıl mutlu oldum anlatamam :)

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan. Bir şey söylesem kızmazsın umarım. Epey gözüm yoruldu okurken, benim görme kapasitemden de olabilir ama punto hem küçük hem soluk geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tabi kide ne kızması ! Böyle bir şey söz konusu bile olamaz, amacım sizlerden bir şeyler öğrenip kendimi geliştirmek. Saygı ve sevgi çerçevesindeki tüm yorumlara açığım :)

      Sil