Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi



Musmutlu hafta sonlariiiiii :) Tatilimin bitmesine son iki gun kala bende yazilarimi olabildigince yazip sizleri bilgilendirmek isterim.Okula acildiginda malum quizdir falan pek ilgilenemiyorum blogumla.Bende simdiden telafi edeyim dedim.Son uc gundur yazmak istedigim yazilar arasinda bulunan Neutrogena el ve tirnak kremini bugun instagramimi acar acmaz #elfie adi altinda bircok blogger fotograf paylasmis.Bende gunu bugun diyerek yazmaya karar verdim.Bunu aldigimda ayak kremini de almistim.Daha sonra yazisini sizlerle paylasacagim.İkisini hatta ucunu demeliyim koca sise vucut kremini de almistim.Set hali denebilir.Durum bu olunca duzenli araliklarla kullanmaya basladim diyorum tekrar yazicam paylasicam fikirlerimi ama onceden bahsetmek gerekirse vucut kremini begenmezken el ve ayak kremine öldum,bittim o derece :) Vucut kremi bende daha yagli bir his birakirken bunu el ve ayak kremin de gormedim cok sukur.Ozellikle el kremlerinde en dikkat ettigim noktadir ,yagli olup olmamasi.Kalem tutup yazi yazdigimiz iilk yagli olmamasina ozen gosteririm.Bu kremi kullandigimda ilk once elimin uzerine surdum biraz gecti derime isleyince muthis bir yumusaklik verdi.Baktim yagli degil gayet tum elime kremi boca ettim :)) Heheh tabikide boca etmedim :))) Nasil kullandigima gelirsek ellerim ojesiz ve temizken kullaniyorum manikur onceleri.Guzelce tirnak diplerime yediriyorum.


Normal zamanlarda da sur cantaya at taktigini kullanarak yanimdan ayirmiyorum.Ama gel gelelim ki kremim bitmek uzere bende bu durumu avantaja cevirip gratislerde canta boyu icin satilan benrinin kucuk parfumlu el kremlerini denicem.Bogurtlenli yanlis hatirlamiyorsam seftali yada kayisili olanini alip kisa zamanda deneyip sizlere yazimi yazacagim.Ne diyordum kis icin hazirlanan Neutrogena nin bu kremi. İki kat daha nemlendirici özelliğe sahip olup iki kat elinizi yumuşatacak.Aynı zamanda tırnak besleyicili olması ise ayrı bir avantajlarından.İki krem almak yerine ayrı ayrı para vermeden ikisini bir aradan çıkarmış oluyoruz.Dediğim gibi manikür öncesi özellikle tırnak dipleri için ideal.Etlerini daha kolay alıyorsunuz.Fiyatını tam olarak hatırlamasam da 11-7.5 tl arasındaydı. Kışın yanınızdan ayırmayın diyorum sadece.Eveeett anlatıcaklarım bu kadar şimdilik yep yeni yazılarımı takip etmeyi unutmayın,görüşleriniz benim için çok önemli yorum olarak bildirin ve kendinize cici bakın :)




Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi Neutrogena El ve Tırnak Bakım Kremi Reviewed by Miss B. on Şubat 07, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.