28 Kasım 2014 Cuma

Essence Lipliner

 

  Merhabalarr! Sonunda vizeydi, projeydi derken bugün sona erdirdik. Yorucu bir haftaydı ama değdi diyebilirim.  Özellikle sizi zorlayan hocalarınız varsa, emin olun o hafta iki kat daha yorucu geçiyor. Hele ki vize başladığı saatte. Dün yaşadığım ve sinir olduğum, bir durumu size anlatmak istiyorum. Vizenin ikinci günü erkenden kalkıp gelen, ben ve sınıf arkadaşlarım (35 kişiyiz ) küçücük 28 kişilik sınıfa sığdırılmaya çalışıldık. Sıra yok, birde ben liste sonuncusu olunca, durum daha da kötü oldu.  Hocamız tanımadığımız, görmediğimiz bir bayan sınıfa geldi. ''Hemen liste sırasına göre oturtacağım sizi listening süresinden yemek istemiyorum.'' dedi. Tamam dedik oturduk daha doğrusu, 28 kişi oturdu. Biz son yedi sınıfta ayakta kaldık. Sınav da başlayacak mı, son anlarım mı  ay nasıl çıldırdım anlatamam. Bir de hoca ``Ayy şimdi gidin sıra bulun gelin yada sınava girmeyin. ``  demez mi !!!!!! İki kat çıldırdım. Son yedi kişi de kız arkadaşlarım yavrularım birbirlerine baktılar,  şaşkınlıklarını gizleyemeden durdular. Gittik sınıflardan sıra istedik, getirdik hocamız ``Ayy bunlar olmaz gidin değiştirin sınıfa sığamayacak bunlar böyle giderse sizi sınava alamayacağım. `` demez mi ?!  Sinirli bir şekilde hocaya ve sınıf arkadaşlarıma bakmamla, arkadaşlarımın yardımları ile sıraları sıkıştırdık. Sınava tam başlayacağız dedik,  yanlış parçayı açtı falan. Ya sen İzmir `in en büyük üniversitesisin.  Yabancı Diller DEU dendi mi, herkesin hayran kaldığı bir yer burası.  Bu ne rezillik böyle ya!  Daha anlatacaklarım var ama üniversitemi  sevdiğim için, fazla kötülemek istemiyorum. Şunu anladım ki isim iyi, büyük olunca, rezillik de büyük oluyor. Ben bunu öğrendim. Daha sene içerisinde neler göreceğiz, cidden merak ediyorum. İşte böyle olaylı bir gün geçirdim. Dün yetmezmiş gibi bugün de başka olay yaşadık. Kısacası stresli bir gündü. Dediğim gibi böyle olaylar yaşadığımız için, bloğumu aksattım. Artık geri dönmeliyim dedim ve dönüyorum. Düzenli olarak bundan sonra post atmaya çalışacağım. Ne dedim nereye geldim yine :))
Bugünkü yazım da dudak kalemlerini anlatacağım. Uzun zamandır, bir çok ruj almak istiyordum renkli renkli olsun diye ama bir gün bir yazı okumam ile dudak kalemi almamın daha mantıklı olduğunu, anladım. Böylelikle sevdiğim, bana yakışan renkleri seçip, daha sonra ruj almamı kolaylaştıracağını, hem de öğrenci olduğumuz için, paramızı daha tasarruflu kullanacağımızı anlamış oldum. Bir ruj alıp beğenmeyip, boşa para harcamaktansa, dudak kalemiyle bu işi daha kolay halledebilirim diye düşündüm. Peki ne almalıyım ?  Hangi marka almalıyım ? Tabi kide uygun fiyatlı iki marka ile karşınızdayım. Biri Essence diğeri ise Emily marka dudak kalemleri. Fiyatına göre kalitesi ikisi de süper. Çeşit çeşit alın sürün sürüştürün kızlar :))  Mesela uzun zamandır, koyu kırmızı ruj arıyordum. Bugün gittim hemen aldım. Sürdüm ve sonuçtan çok da memnun kaldım. Şimdi gidip kırmızı bir ruj almalıyım diyorum:)  Mesela pembeden de hiç memnun kalmadım, gidip tekrar almayacağım. Böylelikle param da cebimde kalacak. Yapılarına gelirsek, dudaklara sürümü çok kolay. Yumuşacık kayıp gidiyor. Ruj gibi pigmentleri de çok iyi. Bir tek kalıcılıkları problem. O da 5 saat dudağımdan çıkmadığını gördüm. Az buldum ama fiyata göre gayet iyi olduğunu düşündüm sonradan :) Onun dışında bir çok renkleri mevcut. Ben Gratisten aldım ama 11 numaralı rengi bulmakta çok zorlandım. En sonunda buldum aldım. Bir daha bulursam, stok yapacağım. Yani sonra tüm İzmir'i turlamak zorunluğunda kalıyorum. Bende ki renkleri 08,11,12 sırasıyla kırmızı, nude, pembe renkleri. 08 ve 11'e hayran kaldım. 12 numara için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Çünkü ben esmerim ve pembe suratımda açıkçası pek hoş durmadı. Onun dışındakiler gayet hoş, çok cici durdular. 11 numara ise tam nude, özellikle şu sonbahar da, dudaklarınız da harika duracak. 08 ise ne cırt kırmızı ne bordo tam arasında, harika bir renk. Ben şahsen geceleri dışarı çıkarken yada özel günlerde kullanmak için almıştım, kullanacağım da :)) Hemen fiyatlarını da söyleyeyim 3.75 tl ile tüm Essence standlarında bulabilirsiniz. Hadi iyi alış verişler :))



 Sari isikta cektim sirasiyla 12,11,08

4 yorum:

  1. O derece büyük bir üniversite de böyle saçma hatalar olmasına şaşırdım açıkçası. Neyse sınava girebilmene sevindim. Bu arada 12'ye bayıldım . İlk fırsatta almalıyım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın beni benden alıyor bu okul ama seviyorum :) favorim 11 nude <3

      Sil
  2. Merhabalar :)(:
    Renklerin 3'üne de bayıldım...
    Emeğine sağlık, sevgilerle :)(:

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canim !
    Benum favorim nude dan oluyor her zaman :)
    Tesekkur ederim bu guzel ic isitan yorumun icin :))

    YanıtlaSil