Maybelline The Colossal Kajal



Merhabalar ! Güzel bir gün, sizinle olsun :) Hazır tatilken, bu gün kendimi yazılarıma vereyim dedim. Ne tanıtsam ne anlatsam dedim dedim sonun da elime, bu göz kalemini geçirdim. Bu arada fotoğraf makinemde problem olduğundan, fotoğraf çekip atmam zor oluyor. Bu yüzden, benim sevmediğim kameramdan fotoğraflarımı göreceksiniz :)
Neyse, tanıtımıma geçiyorum. Uzun zamandır, eyeliner arıyordum ve istediğimi bulamıyordum. Bir gün Watsons kataloğunu incelerken, karşıma bu göz kalemi çıktı. Gerçi ben bunu Merve Boluğur'un instagram sayfasında daha önceden görmüştüm. İlk tanıtımı kendisi yapmıştı. Daha sonra katalogdan da görünce, gidip almalıyım , dedim ve öylede oldu. Fiyatını çok yükseklerde beklerken, gayet uygun fiyata satılan bu asansörlü kalem, performans bakımından da orta derecede. Vaad edilen 12 saate kadar akmadan duruyor, diyorlar ama bende o kadar durmadı. Zaten ona inanarak almadım, ama insan yinede bekliyor. Ben test ettim. 8-9 saat gözümde akmadan durdu. Yani çok az akma yaptı, diğerlerine göre. Far bazı kullansaydım, o zaman 12 saat olabilirdi diye düşünüyorum. Rengini ise gayet güzel veriyor. Mat siyahı ne zamandır arıyordum, sonunda buldum. Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum, kalemi sonuna kadar açtığınızda, içindekinin az miktarda olduğunu göreceksiniz. Şahsen ben 1-1,5 aydır kullanıyorum ve bitirmek üzereyim. 3-4 kullanımlık kaldı diyebilirim. Aynı şekilde, kalemi göz üstünüze sürdüğünüzde ve yanlış sürdüğünüzde çok rahat elinizle silebiliyorsunuz. Bu bana göre bir artı ama size göre eksilerden sayılacaktır. Eklemek istediğim bir başka şeyse, göz içine veya altına sürdüğünüzde zor çıkarken, üstüne sürdüğünüzde ise gayet kolay çıkıyor. Watsons tan 10 TL'ye almıştım indirimsiz, ama indirimden daha uygun fiyata alabilirsiniz. Gratislerde de 10 liraya satılıyor. Artık hangi mağaza yakınsa, oradan bakarsınız efenim. Bir daha bunu alır mıyım ???? HAYIR tabi kide her ay göz kalemine para yatırmak istemiyorum.
Not:Bendeki Black/Noir

Maybelline The Colossal Kajal Maybelline The Colossal Kajal Reviewed by Miss B. on Ekim 28, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.