LOreal Paris Elvive Extraordinary Oil (Saç Bakım Yağı)


Yine bir yazı ile karşınızdayım. Bugün sizlere kullanmaktan belki de vazgeçmeyeceğim yegane saç bakım ürünümü anlatmak istiyorum. Zaten adına oldukça methiyeler dizilmiş olsa da birkaç bir şey ben eklemeden duramayacağım. 

Genel olarak saç tipim; yağlı bir cildimden dolayı saçlarım da çok sık yağlanmak ile birlikte, aynı zamanda oldukça sönük ve şekil almamaya dirayetliydi. Fakat şu keşfimden sonra her ne kadar saçlarım güçlense de, bildiğiniz hayata küsmüşlerdi. Sonrasında tekrar akıllılık edip, bir ara çok severek kullandığım ve Loreal Markasına ait olan Elvive Extraordinary saç bakım yağına geri dönmeye karar verdim ve döndüm.
 Kulllanımına başladıktan çok kısa bir süre sonra, saçlarımın tekrardan eski hacmine kavuştuğunu, yağlanmadığını, bebek saçları çıkardığını görünce her ne kadar iyi bir karar verdiğimi anlamış oldum. Birden fazla çiçek özlerinin birleşmiş olması, her saç tipine uygun çıkarması aynı zamanda fiyatının uygunluğu beni kısacası kendine aşık etmeye yetiyor :)
Her banyo sonrası nemli saçlarıma 1-2 fıs yaparak tüm saçıma (saç köklerime değdirmiyorum.) orta bölgeden uçlarına yediriyor; hafif kuruttuktan sonra tarama işlemine geçiyorum. Saçlarımı zorlanmadan açtığı için hem kırılmıyor hem de hafifleştirdiği için, kabarık saçlarınızla 1 gün boyunca gezebiliyorsunuz. 2.gün ilk gün kadar hacim olmasa da hacmi olup, yağlanmadan günü kurtarabiliyorsunuz. 3. gün ise hacim olmuyor ama hafiften yağlanma kendini gösteriyor. Ben 2. gün sonunda periyodik olarak yıkadığım için, 3. gün hakkında izlenimim tam doğru olmayabilir :)
Genel olarak hepimizin sevdiği ve seveceği bir ürün, uzun vadede kullanılabilecek bir ürün. Umarım piyasadan hiç kaldırılmazsın :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere! Sevgiler.B.
LOreal Paris Elvive Extraordinary Oil (Saç Bakım Yağı) LOreal Paris Elvive Extraordinary Oil (Saç Bakım Yağı) Reviewed by Miss B. on Aralık 30, 2017 Rating: 5

1 yorum:

  1. Nice inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.