Gabrini Cosmetics - 6'lı Crayon Lipsticks



Yeniden selamlar !
Bugün sizlere geçen hafta elime ulaşan, sevgili Gabrini Kozmetik'in hediyesini sizler için incelemeye aldım. Paketi incelersek, kutudan bir şirin not defteri ve bir kutu içerisinde 6'lı set crayon rujlar çıktı. Rujlar, piyasadaki markalarla aynı ambalaja sahip olmakla birlikte tasarımını bir adım ileri taşıması ile kendisini geliştirmekte olduğunu bizlere kanıtladı.


Rujları 1,5 hafta boyunca başka ruj kullanmadan bu crayon rujları kulladım. Sevdiğim renkleri zaten fotoğraftan da rahatlıkla görebilirsiniz :)
Normalde ben mat ruj kullanırken dudaklarımı nemlendirme ihtiyacı duymadığım için, hoş olmayan görüntülerle karşılaşsam da bu rujlar da ise aynı problemi yaşamadım. Tam tersi matlığını koruyan fakat aynı zamanda yağlı bir yapıya sahip olması ile kolay sürüm elde edilebilen bu rujların benim için en büyük artısı; tabi kide tüm gün yediğinizin-içtiğinizin sizde kalıp, rujun ise dudaklarda kalması. Belki çok hafif iç kısımda bir  renk açılması ile karşılaşabilirsiniz ama neredeyse hiç yok derecede bu durum. Opaklığı da gayet yerinde. Tek problem benim ise rujlarda en rahatsız olduğum durum. Parfümlü bir kokusu olması, diğerleri kadar çok olmasa da hafiften size tadı ve kokusu geliyor.


Toplamda 6 çeşit rengi var ve koku dışında başka bir problemle karşılaşmadım. Ruj konusunda "takık" bir insan olduğum için, beni takip edenler bilir gayette benden geçer not aldı. 
Uygun fiyatlı oluşu ve kaliteli ürünler çıkarması ile atağa geçecek gibi duruyor hadi bakalım :) 
Kendinize iyi bakın! Daha da Gabrini ile ilgili bir gelişme olursa bana yazın :)

Aşağıdaki fotoğrafa hiçbir şekilde oynama yapmadım, renkleri tam görmeniz için :)



Sevgiler! B.

Gabrini Cosmetics - 6'lı Crayon Lipsticks Gabrini Cosmetics - 6'lı Crayon Lipsticks Reviewed by Miss B. on Aralık 09, 2017 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.