Teşekkürler !

 Herkese merhaba ! Bir haftalık uzun bir tatil verdim, kendime aynı zamanda yazılarıma. Bu bir hafta boyunca amacım 8 Mart Blogger Buluşmasını tam anlamıyla gerçekleştirmek, hem kendimi hem de sizleri az da olsa mutlu edebilmekti. Peki bu bir haftada ne yaptın diye bana soruyorsanız hemen size durumumu anlatayım. Etkinliği her gün, neredeyse her saat başı kontrol edip isimleri zamanında ve doğru yazmaktı amacım. Okulda , dışarıda, otobüste, evde kısacası her yerde elimde telefon; blogu takip ettim. Bazen bazı sebeplerden dolayı geç yazdım ama yazdım. Aynı zamanda yeni bloglar keşif ettim, onları takip edip güzel bloggerlar tanıdım. Bunların en başında tabi kide birlikte etkinliği düzenlediğimiz Derin Çakır oldu. Kendisiyle uzun süreli bir tanışıklığımız olmasa bile, o kadar tatlı ve içten yorumlar yazdı, yazılarımı takip etti ki kendisine kendimi çok yakın hissettim. Hiç düşünmeden bu teklifi ona ettim o da aynı şekilde düşünmeden, soru sormadan kabul etti. Ben ki zor beğenen on kere fikir değiştirip, yine de beğenmeyen beni hiç bir şekilde itiraz etmeden her şeyimi onayladı. Sonunda bu etkinliği acısıyla tatlısıyla bitirdik. Hala Derin'i takip etmiyorsanız lütfen buraya tıklayarak, takip edin.
Aynı şekil de yorum atıp bizim etkinliğimize katılan, bizi yalnız bırakmayan, içinden gelerek etkinliğimizi blogunda duyuran herkese teşekkür ederim. Beni o kadar mutlu ettiler ki anlatamam. Kelimeler yetersiz kalır. Her gün, her girişim de beni takip eden bana yorum bırakan, e-mail atıp sorular soran arkadaşları gördüğüm de  ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz, bu kadar önemsendiğimi görmek beni sizlere daha da yakınlaştırdı ve mutlu etti. Umarım bu saygı ve sevgi çerçevemiz bozulmaz, tatsız sohbetler, kırıcı sözler söylenmez, her gün her geçen gün daha da büyüyüp ailemizi genişletiriz. Her geçen gün yeni bir arkadaş daha kazanırız. 
Beni bu kadar mutlu ve mesut ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Aynı zamanda beni destekleyip blogunda etkinliği paylaşan arkadaşlara ayrı teşekkür etmek istiyorum. Lütfen bu arkadaşlarımızı takip etmeyi unutmayın. Gelecek güzel yazılarda görüşmek üzere çok öpüldünüz :)














                                                    http://itsusgizcis.blogspot.com.tr/


Teşekkürler ! Teşekkürler ! Reviewed by Miss B. on Mart 08, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.