Wet n Wild Pearlescent Pink Allık



 Selamlar !!! güzel bir gün sizinle olsun bende bu arada memnun kaldığım çok sevdiğim bir ürünü sizlere anlatayım aklınızda kenarında köşesinde bulunsun belki bir gün lazım olur dimi ama :)

Uzun zamandir bloglarda cok konusulup, yorum alan ve memnun kalinan wet n wild urunlerine bir de ben bakayim dedim ve acilisimi alliktan yaptim.Bu aralar allik takintim oldugu icin hakkimi alliktan yana kullandim.Hem kiremit rengi hem pembemsi bir renk istedigim icin biraz korkarak gitsemde annemle standin onune gidince her seyi unutup bu renge vurulduk resmen Pearlescent Pink iste bizim rengimiz diyerek son kalani hemen kaptik.Acikcasi alali dort-bes  ay olmasina ragmen elimden hic mi hic dusmedi.Aynı sekilde anneminde.O kadar memnunuz ki bitse hic dusunmeden bu rengi gider tekrar alirim o kadar.Cok rahat uygulayabileceginiz bu rengi yaz kis ilkbahar son bahar demeden kullanin gitsin o kadar.Cantanizdan dusmemesi gerekenlerden diyebilirim.Tek uyari konum biraz dikkatli surmeniz tek seferde fircanizi dokundurdugunuz da uzerine cok fazla geliyor.Asiri pigmentli ve nedense bu pigmentasyonu yuksek urunleri cok seviyorum.Ayari kacirsam bile :) İcinde unutmadan soyleyim ufak simleri var gun isiginda cok hos piriltilar yanaginizda duruyor.Cildiniz daha saglikli daha isiltili oluyor diyebilirim.Simdilik benden bu kadar baska yazilarimda gorusmek uzere :) Bana soylemek istediklerinizi lutfen yorum kismina birakin. Unutmadan soyleyim aldigim da alligin fiyati 13 liraydi.Kendinize iyi bakin :)



Wet n Wild Pearlescent Pink Allık Wet n Wild Pearlescent Pink Allık Reviewed by Miss B. on Şubat 20, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.